PDA

Επιστροφή στο Forum : Απαράδεκτη προωθητική ενέργεια στα ΙΚΕΑ


Thrillos
13-03-11, 09:51
Μετά τα χρυσόψαρα σε βαφτίσια και σε βιτρίνες ήρθε η ώρα για τη χρήση τους για προώθηση βάζων στα ΙΚΕΑ. Την παρακάτω φωτογραφία την τράβηξα στις 26/1/2011 στα ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης.

http://img848.imageshack.us/img848/8516/dsc00051a.jpg

panos_auk
13-03-11, 10:03
χαμενο θα παει το ψαρακι...
ειναι ρομπες!

neos
13-03-11, 10:07
Νομίζω ότι αντιστοιχεί στον ΠΣΦΕ η σύνταξη και η αποστολή μιας επιστολής διαμαρτυρίας όπου θα εξηγεί τα βασικά για τα χρυσόψαρα (και κάθε ζωντανό οργανισμό) και τις στοιχειώδης ανάγκες αξιοπρεπούς διαβίωσής τους... Σε πρώτη φάση δεν υπάρχει νομίζω ανάγκη δημοσιοποίησης της διαμαρτυρίας αλλά μια απλή, έμμεση απειλή ότι αυτό θα ακολουθήσει... Είμαι σίγουρος ότι θα μασήσουν και θα το σταματήσουν αμέσως...

Μέχρι να λάβει γνώσει ο σύλλογος και να αποφασίσει αν θα προχωρήσει σε κάτι τέτοιο, δε θα ήταν κακό να στείλουμε μεμονωμένα μερικά μέιλ διαμαρτυρίας ως ενυδρειόφιλοι... Είναι πολύ πιθανό να τσιμπήσουν ακόμα κι από αυτό και να σταματήσουν αυτή την απαράδεκτη προωθητική ενέργεια που ορθώς επισήμανε ο Thrillos.

QS-Plan
13-03-11, 11:06
Και μια επιστολή στα κεντρικά της ΙΚΕΑ στη Σουηδία, στο info@ikea.se

Κλεόβουλος
13-03-11, 11:09
Άντε Κώστα σύνταξε την μιας και είσαι ειδικός να τους βομβαρδίσουμε!!

QS-Plan
13-03-11, 11:17
Να υποθέσω ότι με θεωρείς γκρινιάρη? :D:D:D:D:D

Αρχίζω να την γράφω σιγά σιγά, ελπίζω να είναι έτοιμη πριν ξεκινήσω για την παραλαβή του φλουριού...

Λάζαρος
13-03-11, 12:23
δεν ειναι το προβλημα το συγκεκριμενο χρυσοψαρο...ειναι αλλα οχι το βασικο...το προβλημα ειναι οτι δινει λαθος ερεθισματα σε χιλιαδες κοσμου που το βλεπει(και παιδια)...δηλαδη διαιωνιζει μια λαθος νοοτροπια..εκει ειναι το θεμα.ετσι δεν ειναι?

OlgaM
13-03-11, 12:28
Ναι, ακριβώς. Δίνει το μήνυμα πάρε ένα βάζο και βάλε και ένα ψάρι μέσα για decor...

QS-Plan
13-03-11, 22:26
Μόλις έφυγε το complaint....
παραλήπτες...
cs.thessaloniki@Ikea.gr
info@ikea.se
info@ikea.com


Dear Sirs.

Recently I have visited one of your stores in my hometown, Thessaloniki, Greece.
Having seen IKEA moto "affordable solutions for better living" in the main webpage of all your national stores, I assume you're talking about human beings and not animals.
You are also declaring that "The IKEA vision is to create a better everyday life for the many people". This includes doing what we can to help create a world where we take better care of the environment, the earth’s resources, and each other. We know this continuous improvement is a never-ending job, and that we are sometimes part of the problem. But we work hard to be part of the solution."

You also want people to apply for support, and one of the requirements/Requests that is not considered favourably, is Animal Welfare Organisations and charities.

You also declare that from an environmental perspective the IKEA Group has a partnership with WWF (the global conservation organisation).

I am deeply sorry for not seeing this clearly. To be more honest the IKEA store in Thessaloniki is not following IKEA guidelines, as it should be.

As you could see in the attached file, IKEA store in Thessaloniki is keeping a goldfish in a small round, something like a jar. Goldfishes should never be kept in an unfiltered tank, as the water will become toxic mainly by the presence of ammonia arising from their own waste, filtration helps to clean the water which in turn keeps your goldfish healthy. Goldfish need oxygen in their water to breathe, this enters through movement at the surface of the water. Using an air pump can be helpful in oxygenating the water. A tank with filtration will enable you to keep the water quality better creating a healthier environment for your fish.

Due to this fact, you are violating plenty of articles of the "European Convention for the protection of pet animals" (Concluded at Strasbourg on 13 November 1987, and signed by Greece on 29th of April 1992, with effect from 1st of November 1992).

Specifically, according to CHAPTER II - PRINCIPLES FOR THE KEEPING OF PET ANIMALS, you are violating the following articles

Article 3
Basic principles for animal welfare
\. Nobody shall cause a pet animal unnecessary pain, suffering or distres

Article 4
Keeping
1. Any person who keeps a pet animal or who has agreed to look after it shall be responsible for its health and welfare.
2. Any person who is keeping a pet animal or who is looking after it shall provide accommodation, care and attention which take account of the etnológica! needs of the animal in accordance with its species and breed, in particular:
a. give it suitable and sufficient food and water ;
b. provide it with adequate opportunities for exercise ;
c. take all reasonable measures to prevent its escape.
3. An animal shall not be kept as a pet animal if:
a. the conditions of paragraph 2 above are not met or if,
b. in spite of these conditions being met, the animal cannot adapt itself to captivity.

Article 9
Advertising, entertainment, exhibitions, competitions and similar events
1. Pet animals shall not be used in advertising, entertainment, exhibitions, competitions and similar events unless :
a. the organiser has created appropriate conditions for the pet animals to be treated in accordance with the requirements of Article 4, paragraph 2, and
b. the pet animals' health and welfare are not put at risk.

I am expecting an official statement both by IKEA branch and IKEA store in Thessaloniki as well. I also would like to be kept informed about the progress of this complaint handling.

Sincerely yours,
Konstantinos Iliadis

Κλεόβουλος
13-03-11, 22:30
copy και έφυγε ;)

QS-Plan
13-03-11, 22:33
good!!!!!

είμαι περίεργος αν θα απαντήσουν... και πάνω απ' όλα τι θα απαντήσουν... το καλό είναι ότι έχω αρκετή υπομονή και αρκετά γαϊδουρινή υπομονή και αν δεν απαντήσουν σε μια εβδομάδα θα τους "ξαναενοχλήσω" με κοινοποίηση και σε άλλους παραλήπτες....

Ευθύμη σ'ευχαριστώ και για το e-mail με τη φωτογραφία!!!

Κλεόβουλος
14-03-11, 08:08
Να στείλουμε κι άλλοι. Αξίζει τον κόπο.

ippomas
14-03-11, 08:58
Σωστες και επικροτουμενες οι ενεργειες σας. Να σταλουν και στην γενετειρα τους.

delta66
14-03-11, 12:18
Μηπως θα βοηθουσε η μαζικη υπογραφη του κειμενου απο πολλους?

Κλεόβουλος
14-03-11, 12:22
Μηπως θα βοηθουσε η μαζικη υπογραφη του κειμενου απο πολλους?
+1....

QS-Plan
14-03-11, 12:24
Σπύρο καλησπέρα.

Δεν είναι κακή ιδέα. Έτσι κι αλλοιώς η μαζική αντίδραση πάντα βοηθάει. Ας προσθέτει ο καθένας το όνομα του και ας το στείλει πλέον και επίσημα ο ΠΣΦΕ σαν επίσημος φορέας. Εγώ στάθηκα περισσότερο στην κείμενη νομοθεσία. Σαφέστατα και το κείμενο μπορεί να εμπλουτιστεί και με πολλά άλλα και ιδιαίτερα από γνώστες των χρυσόψαρων. Οπότε ας γίνει το τελικό κείμενο, ας ανέβει εδώ, ας το υπογράψουμε όλοι και ας αποσταλεί εκεί που πρέπει.

Πάντως μέχρι στιγμής δεν έλαβα καμμιά απάντηση. Αναμενόμενο από το ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης, περίεργο από τα κεντρικά του ΙΚΕΑ. Εκτός εάν έχω λάθος το e-mail τους, αλλά και πάλι θα είχα κάποια ειδοποίηση ότι η διεύθυνση δεν είναι σωστή.

Τέλος πάντων, η υπομονή είναι αρετή...

OlgaM
14-03-11, 12:24
Μόλις έφυγε το complaint....
παραλήπτες...
cs.thessaloniki@Ikea.gr
info@ikea.se
info@ikea.com


Dear Sirs.
..................................
Sincerely yours,
Konstantinos Iliadis

Τους τσάκισες... πολύ καλή χρήση της Αγγλικής γλώσσας και εύληπτο κείμενο. Μπράβο Κώστα... μου αρέσει που μετά μπαίνει και η κλασσική υπογραφή σου "Φιλικά, Κώστας"... χαχα, εύγε:)

QS-Plan
14-03-11, 12:28
Νά'σαι καλά Όλγα. Το μυστικό είναι να παραμένεις ευγενής ακόμη και στα καντήλια...

bokostas
14-03-11, 12:41
Μπράβο παιδιά, χρειάζονται τέτοιες ευαισθησίες και παρεμβάσεις.

delta66
14-03-11, 13:49
Δεν είναι κακή ιδέα. Έτσι κι αλλοιώς η μαζική αντίδραση πάντα βοηθάει.
ΟΚ.
Μενει ως σκεψη τοτε και οταν δρομολογηθει το θεμα, ανοικοινωστε στο φορουμ και για υπογραφες αν χρειαζεται κλπ
Νομιζω με αποστολη ονοματος και email σε ΠΜ ειναι ο πιο ασφαλης τροπος να "υπογραψει" καποιος, αν και υπαρχουν και καποια σαιτ για υπογραφες
http://www.petitiononline.com/petition.html

Παπαδόπουλος Κώστας
14-03-11, 13:54
Εξαιρετικά τοποθετημένο το mail σου.
Τα σέβη μου. +-3
Περιμένω να δώ την αντίδραση.

_antonis_
14-03-11, 14:44
Μπράβο κι απο μένα!
Δεν πρέπει να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια, μη μας περνάνε και για ηλίθιους!!

mikenuke
14-03-11, 15:09
Συγχαρητηρια Κωστα για την επιστολη που συνταξες.

Στην επικειμενη απαντηση, απο το ΙΚΕΑ θεσσαλονικης εαν θελεις μπορουμε να τους παροτρυνουμε να αναρτησουν και μια αφισα "οχι τα χρυσοψαρα σε γυαλες" (επι τη ευκαιρια που εχθες παρελαβα τις αναλογες αφισες που εχουμε αποστειλει σε δυο πετσοπ που ενδιαφερθηκαν να τις αναρτησουν στα μαγαζια τους).

Επικοινωνησε μαζι μου οταν χρειαστει για να σου δωσω περισσοτερες λεπτομερειες.

QS-Plan
14-03-11, 15:45
Μόλις πήρα μια τυποποιημένη απάντηση τους...

"Αγαπητή κυρία /Αγαπητέ κύριε,

Σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το κατάστημα IKEA Θεσσαλονίκης.

Χαιρόμαστε να λαμβάνουμε μηνύματα και σχόλια τα οποία μας βοηθούν να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας προς όφελός σας.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών έλαβε το μήνυμά σας και θα σας απαντήσει το συντομότερο δυνατό.

Το κατάστημά μας είναι ανοιχτό από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10.00 έως τις 21.00 και το Σάββατο από τις 10.00 έως τις 20.00.
Τις Κυριακές και τις επίσημες αργίες το κατάστημά μας παραμένει κλειστό.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι μπορείτε παράλληλα να επικοινωνείτε με το τηλεφωνικό μας κέντρο από σταθερό τηλέφωνο στο 801 11 22722 και από κινητό ή από το εξωτερικό στο 210 35 43 403.

Με εκτίμηση,
IKEA Θεσσαλονίκης"




Εν αναμονή του.... "συντομότερο δυνατό"......

LeeHook
14-03-11, 15:52
Μπράβο! Τουλάχιστον ξέρουμε οτι ασχολήθηκαν και δεν έσβησαν το μαιλ.
Αν και το θέμα δεν έχει να κάνει με το "Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών"!!!

tsoum
14-03-11, 16:56
Βασικά αυτη απαντηση ακούγεται σαν "αυτοματοποιημένη". Ερχεται μόνη της μετά απο καποιες ώρες, για να μην φανεί οτι είναι bot. Πουθενα δεν αναφέρεται στο θέμα. Επίσης, γραφει "Αγαπητή κυρία /Αγαπητέ κύριε," πραγμα περίεργο όταν υπογράφει "Κωσταντίνος".... Επίσης, τι μας ενδιαφέρει πότε είναι ανοιχτό το κατάστημα;

vaspiou
14-03-11, 17:52
ναι και γω που εστειλα μου ηρθε mail. Eπειδη τυχαινει να δουλευω καποια αυτοματοποιημενα mail αυτο ειναι ενα απο αυτα!.....
Απο πισω υπαρχει καποιος που ανοιγει ενα "δελτιο" παραπονων γιατι οτι ερχετε στο Ιnbox σε στυλ παραπονο πρεπει να το λαμβουν υπ οψιν. Το θεμα ειναι ποιος θα το διαχειριστει και ποση σημασια θα δωσει. βλεπουμε.......

Efh
14-03-11, 18:34
ελεος δεν μου το δινουν εμενα καλυτερα να κανει παρεα με τα κομετ μου?
:p

Esprit
14-03-11, 18:35
Τώρα το διάβασα το θέμα και πραγματικά συγχαρητήρια για την ευαισθητοποίηση που δείξατε!

Πολύ καλή η σύνταξη της επιστολής! Απλή και με έμφαση στα κατάλληλα σημεία!

Samian
14-03-11, 19:20
Ένα μεγάλο μπράβο και από μένα σε όλους σας.
Εννοείτε έστειλα και εγώ ....το παραπάνω κείμενο.
Άντε να δούμε αντιδράσεις...............:rolleyes::rolleyes:

giannisaek
15-03-11, 02:04
Μπράβο και από μένα Κώστα για την προσπάθεια και το mail σου. :smt041:smt041:smt041:smt041

Chris82
15-03-11, 10:38
Η ισχυς εν τη ενωση!!!
Μπραβο παιδια για την προσπαθεια.Αν γινει και αυτο που προτεινε ο delta θα ειναι ακομα καλητερα!!

QS-Plan
15-03-11, 11:15
Όλως περιέργως, μου απαντήσαν και σε αρκετά σύντομο χρόνο.

Επισυνάπτω την απάντηση....


"Dear Mr. Iliadis,


Thank you for your message concerning the goldfish in our Thessaloniki store.

The points you raise in your email are valid.

We agree with your view and would like to emphasize our principle of not using animals in our activities as a company.

Your letter has helped us amend a situation caused by eagerness and enthusiasm, despite the fact that the water in the specific jar where the goldfish was sheltered was renewed every day in order to avoid what you describe below. However, we agree with you that this was not the proper way to shelter the goldfish. For this reason we have already removed the goldfish from this jar and have given it to one of our employees that was willing to shelter it in a fish tank that he already has at his home.

Again, we would like to thank you for your valuable contribution on this particular issue.

Best Regards,



Nicholas Karavanatzis

Customer Care Manager IKEA Greece "

Κλεόβουλος
15-03-11, 11:24
:smt041:smt041:smt041

olga
15-03-11, 11:28
Mπραβοοοο:smt041

LeeHook
15-03-11, 12:00
Συγχαρητήρια!!

For this reason we have already removed the goldfish from this jar and have given it to one of our employees that was willing to shelter it in a fish tank that he already has at his home.

Κάτι μου λέει πως πιθανόν αυτός ο υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την "διακόσμηση" με το χρυσόψαρο!! :D :D :D

vaspiou
15-03-11, 12:05
Ηρθε και εδω απαντηση! Πρωι πρωι!
Μπραβο αφου ενδιαφερθηκαν.

QS-Plan
15-03-11, 12:10
Συγχαρητηρια Κωστα για την επιστολη που συνταξες.

Στην επικειμενη απαντηση, απο το ΙΚΕΑ θεσσαλονικης εαν θελεις μπορουμε να τους παροτρυνουμε να αναρτησουν και μια αφισα "οχι τα χρυσοψαρα σε γυαλες" (επι τη ευκαιρια που εχθες παρελαβα τις αναλογες αφισες που εχουμε αποστειλει σε δυο πετσοπ που ενδιαφερθηκαν να τις αναρτησουν στα μαγαζια τους).

Επικοινωνησε μαζι μου οταν χρειαστει για να σου δωσω περισσοτερες λεπτομερειες.

Μιχάλη,

επικοινώνησα και πάλι μαζί τους, μετά την απάντηση τους, και τους έστειλα το ακόλουθο e-mail...
Ελπίζω να ενδιαφερθούν και να γίνει κάτι και με τα πόστερ...


Dear Mr. Karavanatzi.

I would like to thank you both for your quick reply and the handling of my complaint as well.

I am glad to hear that IKEA's principles are on the right way, concerning the use of animals.

Our main concern is that due to the fact of the high volume of your daily visitors (statistically, among them are people with no knowledge of how to keep a fish in a proper way), your act might have been considered as a wise example which led them to buy jars, tapers or vases in order to keep a goldfish there. You have so many beautiful items in different fancy sizes that people might say "ohhhh what a lovely home for this fancy goldfish".

As you understand, we have to find a way to inform those people that this thing is terribly wrong and so harmful for the fishes.

We, the people of Greek Aquarist's Boards (GAB) can help you in your effort to strongly emphasize your principles of not using animals and especially fishes.

What we propose, is to organize a campaign at your store in Thessaloniki, and even better at every IKEA store in Greece, where we can place a few educational posters regarding the right way of keeping a goldfish. The posters could be placed in the vases area or in the main entrance of the store.

You can find more information about GAB in our homepage, http://www.aquatek.gr
Furthermore, you can find more information about the Greek Aquarist's Club in our official homepage, http://www.aquarist.gr

Looking forward to hear your thoughts about our proposal.


For further information, please do not hesitate to contact me.


Kind regards,

Konstantinos Iliadis"

Nikos3
15-03-11, 12:10
:p:p:p:p:p:smt081

QS-Plan
15-03-11, 12:12
Συγχαρητήρια!!

Κάτι μου λέει πως πιθανόν αυτός ο υπάλληλος είναι υπεύθυνος για την "διακόσμηση" με το χρυσόψαρο!! :D :D :D

λες να κάνουμε ένα fish tank με πιράνχας και να βάλουμε εκεί τον υπάλληλο για διακόσμηση?

Ηρθε και εδω απαντηση! Πρωι πρωι!
Μπραβο αφου ενδιαφερθηκαν.

αξιοπερίεργο και μπράβο τους.


μια απορία έχω μόνο... αν δεν είχε γίνει και κοινοποίηση και στα κεντρικά του ΙΚΕΑ, στο ίδιο e-mail, ώστε να φαίνεται.... θα είχαν δείξει την ίδια άμεση ευαισθησία και αντιμετώπιση?

kostasagk
15-03-11, 12:22
το μονο που μπορω να πω:smt038:smt038:smt038:smt038:smt038:smt038:smt03 8:smt038:smt038

skip1997
15-03-11, 12:27
μπραβο σου.
τι θα απαντησει τωρα? για να δουμε.

delta66
15-03-11, 13:41
Εγω ειμαι ευχαριστημενος απο την απαντηση.

Δεν νομιζω οτι ωφελουν οι ακραιες εκδηλωσεις ζωοφιλιας ή ριξιμο στην πυρα των ανενημερωτων επιχειρησεων και εμπορων.

Η πιο καλη προταση στο καταστημα θα ηταν να τους βοηθησουμε να στησουν στη θεση της γυαλας, ενα ενυδρειο με χρυσοψαρα.

kostasagk
15-03-11, 13:49
Εγω ειμαι ευχαριστημενος απο την απαντηση.

Δεν νομιζω οτι ωφελουν οι ακραιες εκδηλωσεις ζωοφιλιας ή ριξιμο στην πυρα των ανενημερωτων επιχειρησεων και εμπορων.

Η πιο καλη προταση στο καταστημα θα ηταν να τους βοηθησουμε να στησουν στη θεση της γυαλας, ενα ενυδρειο με χρυσοψαρα.

σωστοσ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Λάζαρος
15-03-11, 14:42
μπραβο ...συμφωνω και με delta..

Christophe74
15-03-11, 14:57
Μπράβο για την πολύ καλή προσπάθεια:smt038

mikenuke
15-03-11, 15:16
Ωραια κωστα, εαν ενδιαφερθουν, ενημερωσε μας για να τους στειλουμε αφισες.

Ειναι προτιμοτερη η τοποθετηση μιας αφισας, παρα το στησιμο ενος ενυδρειου με αβεβαιο μελλον, ας μην αφησουμε τον ενθουσιασμο να μας οδηγησει σε ουτοπικες προτασεις.

Εξαλλου οι νεες αφισες, εχουν εκσυγχρονιστει και διαθετουν επανω τους QR code τον οποιο μπορουν να σκαναρουν οι περαστικοι και να βρεθουν κατευθειαν στην αναλογη σελιδα ενημερωσης του ΠΣΦΕ, μεσα απο το κινητο τους.

QS-Plan
15-03-11, 15:33
Μιχάλη, πιθανώς και να ενδιαφερθούν μιας και το σκεπτικό του μέιλ ήταν το έκανες που το έκανες το κακό, βοήθα να το συμμαζέψουμε....

θα δείξει.... ό,τι μέιλ πάρω πάντως θα κοινοποιηθεί εδώ και σε περίπτωση όπου συμφωνήσουν είτε για το ΙΚΕΑ Θεσσαλονίκης είτε και σε άλλα ΙΚΕΑ ας πάει κάποιος από το Σύλλογο....

εν αναμονή και πάλι...

bokostas
15-03-11, 15:46
Μπράβο Κώστα, πολύ καλή κίνηση και έφερε το επιθυμητό και απρόσμενο αποτέλεσμα.

Αν βάλουν και τις αφίσσες, θα είναι μεγάλη επιτυχία.

QS-Plan
15-03-11, 15:50
Ήταν δυνατόν να μην φάμε πόρτα για τα πόστερ, τις αφίσες και οτιδήποτε αιωρούμενο? Πάντως δεν είναι απαραίτητα αρνητική η απάντηση.....

Αντιγράφω την απάντηση τους....



"Dear Mr. Iliadis,

Thank you for your return email.

Regarding your proposal, since there is no possibility for us to hang posters in the stores, we suggest and would welcome any information and/or training material that you might posses and are able to provide us in order to determine what can be incorporated into our already existing employee training programs.

Thank you again for your interest.

Best Regards,

Nicholas Karavanatzis"

lion
15-03-11, 15:54
Λογικό. Έφυγε το ψαράκι από το βάζο, έφυγε και από το μαγαζί, τέλος.

mikenuke
15-03-11, 15:55
Αναμενομενη η αρνηση, και κατανοητη.
Απο δω και περα το μονο που ειναι αμεσα εφαρμοσιμο ειναι η υποδειξη καποιων ενημερωτικων λινκ.
Αν ειχαμε φυλλαδιο για την καμπανια των χρυσοψαρων θα στελναμε αλλα δεν υπαρχει κατι.

Sotiris7
15-03-11, 15:56
Φαίνεται παλιά καραβάνα ο Καραβανατζής............ :D :D :D

beat89
15-03-11, 17:35
Συγχαρητηρια παιδια.Αν παντως εβαζαν κ αφισες θα ηταν πρωτοφανες.

Αλλα γιατι ανταλλασετε mail στα αγγλικα?
Ελληνας δεν ειναι υπευθυνος των ικεα στην Ελλαδα?

HLIASKR
15-03-11, 17:49
Μπραβο σε οσους εκαναν αυτη την κινηση.

Chris82
15-03-11, 22:45
Χιλια μπραβο και απο μενα!!!:smt041:smt041



Αλλα γιατι ανταλλασετε mail στα αγγλικα?
Ελληνας δεν ειναι υπευθυνος των ικεα στην Ελλαδα?

Αυτη την απορια εχω και εγω!!:D:D

OlgaM
15-03-11, 22:59
Εγω ειμαι ευχαριστημενος απο την απαντηση.

Δεν νομιζω οτι ωφελουν οι ακραιες εκδηλωσεις ζωοφιλιας ή ριξιμο στην πυρα των ανενημερωτων επιχειρησεων και εμπορων.

Η πιο καλη προταση στο καταστημα θα ηταν να τους βοηθησουμε να στησουν στη θεση της γυαλας, ενα ενυδρειο με χρυσοψαρα.



Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Ένα υπέροχο ενυδρείο είναι το καλύτερο παράδειγμα και τρόπος να περάσει κανείς θετικά το επιθυμητό μήνυμα :p
-------------------------
Χιλια μπραβο και απο μενα!!!:smt041:smt041



Αυτη την απορια εχω και εγω!!:D:D


Το έστειλε και στα κεντρικά που είναι εκτός Ελλάδας. Η κοινοποίηση έγινε εδώ

Πάνος
16-03-11, 00:21
Αυτη την απορια εχω και εγω!!:D:D
εγω εχω και αλλη μια!...αραγε το ψαρακι ηταν "τοσο" τυχερο που πηγε στο ενυδρειο ενος εργαζομενου της IKEA ή ..... με συνοπτικες διαδικασιες πηγε να ανακαλυψει το αποχετευτικο συστημα της Θεσσαλονικης?
κατι που δε θα το μαθουμε ποτε....
αλλα μπραβο σε οσους ασχοληθηκαν με το θεμα!

delta66
16-03-11, 00:34
εγω εχω και αλλη μια!...αραγε το ψαρακι ηταν "τοσο" τυχερο που πηγε στο ενυδρειο ενος εργαζομενου της IKEA ή ..... με συνοπτικες διαδικασιες πηγε να ανακαλυψει το αποχετευτικο συστημα της Θεσσαλονικης?
Το σιγουρο κερδος ειναι οτι δεν εμεινε στη μοστρα να δινει το κακο παραδειγμα και για αλλα χρυσοψαρα σε γυαλες.

marigian
03-07-11, 13:24
Μπραβο για την κινηση και αν μαζεψετε υπογραφες ειμαι μεσα.....